"" Purple Area: ad.white

onsdag, augusti 27, 2008

ad.white

På tal om vitt så kommer Alcro med en kulörkollektion helt i vitt - ad.white. 11 olika vita kulörer: Snö, Äggskal, Krita, Lovika, Tofu, Vitlök, Grädde, Magnolia, Älva, Fjäder samt Vit. För dig som gillar att inreda i vitt. Framtagna i samarbete med designern Eva Lilja Löwenhielm. Bild från pressrelease.

Speaking of white, Alcro have got a new colour collection of 11 diffrent shades of white. In cooperation with the designer Eva Lilja Löwenhielm.

8 kommentarer:

Hemmabloggaren sa...

Vad härligt, även vitt går att variera!

Anonym sa...

Undrar vem som var först? Du eller jag? Hursomhelst så är det ju inte konstigt vi som båda just nu gillar vitt ;-)

Anonym sa...

Såg just att du faktiskt var först...men jag lovar att jag inte härmades :-)

purple area sa...

Charlotte, jag brukar faktiskt undvika pressreleaser just av den anledningen. Såg att även Pethra har den med.

Iris // Alla dagars kaos sa...

Du har en utmärkelse att hämta hos mig!

purple area sa...

Åh, Iris, tack vad glad jag blir. Uppskattar det massor!!

Anonym sa...

Vitt överallt. Jag som precis skrapat och målat bort det vita i köket på landet. (Här ligger man fel i trendspaningen.) Men det gick inte längre de förra ägarnas kritvita väggar och svartvitrutiga golv, det var som att leva i en svartvitfilm. Nu är det ljust grått och fram ska trägolvet. Det blir bra även om det inte är vitt...

purple area sa...

Charlotte, det kanske är du som är steget före. Trender ska man ta för vad det är, det är någon som suttit och spånat om hur de tror att alla kommer att vilja ha det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...