"" Purple Area: En lägenhet - tre olika versioner

onsdag, november 12, 2014

En lägenhet - tre olika versioner

Jag brukar inte skriva så mycket om olika mäklare och deras objekt, finns så många andra som gör det. Men nu gör jag ett litet undantag, för Fastighetsbyrån har lagt upp ett av sina objekt inredd i tre olika versioner. Det här är riktigt snyggt och stylat av tre proffs - Mikael Beckman, Hans Blomqist och Tina Hellberg. Jag tyckte bäst om de här med svarta väggar och detaljer i keramik och trä. Blev hur snyggt som helst, och väldigt inspirerande, kika in hos Fastighetsbyrån X3 här.

















































Foto Fastighetsbyrån - andra bilden är stylad av Hans Blomquist, de andra tre av Tina Hellberg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka snygga stylingar. Var i färgaffären häromdagen för jag går i måla-om-en-vägg-i-mörkfärg-tankar ;) och när jag ser dom här bilderna blir jag inte mindre sugen! Gillar Tina Hellberg styling allra mest! Verkligen inspirerande!
Marie L

purple area sa...

Marie, visst blir man sugen, det blir så effektfullt med en mörk vägg. Och de här tre stylisterna är ju grymma på att få till det perfekt. Blir också sugen!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...